6 клас, Урок 2 - дистанційне навчання

Тема уроку: Вкладені алгоритмічні структури повторення та розгалуження.

1. Пройти підсумкове тестування з теми: Поняття про об'єкт та його властивості у програмуванні. Програмне опрацювання події. За посиланням https://forms.gle/tG4NcEd9NvZbeZ9h6 
2. Переглянути презентацію до уроку.

 
3. Дайте відповіді на запитання письмово в зошит (фото надіслати вчителю)
    1).Що таке вкладені розгалуження? Чим вони відрізняються від послідовності розгалужень?
    2).Що таке вкладені цикли?
   3).Чим може бути корисним використання вкладених розгалужень чи циклів при складанні програми?
    4).Чи можна поєднати алгоритмічні структури повторення та розгалуження в одному проекті Скретч? Поясни, навіщо це може бути потрібно.
4. Проаналізувати §21 ст. 173-183.
5. Виконати вправу на закріплення матеріалу https://learningapps.org/7235044 (фото надіслати вчителю)
6. В середовищі Скретч онлайн https://scratch.mit.edu/ виконати практичне завдання до уроку (фото, відео надіслати вчителю). ст. 178-179
Вправа 1. Композитор.
Завдання. Створи проект, у якому виконавець Композитор буде складати й виконувати мелодію з випадкових п'яти нот доти, доки не зміняться всі його образи.
1. Завантаж середовище Скретч 2.
2. Визнач, скільки виконавців буде у твоєму проекті та які властивості вони матимуть.
3. Завантаж образ виконавця алгоритму з бібліотеки зображень середовища Скретч і додай ще 3-4 його образи або зміни їх у графічному редакторі.
4. Передбач, що згідно з умовою задачі у проекті відбуватимуться такі події: звучатиме мелодія з п'яти нот, змінюватиметься образ виконавця. Для реалізації зазначених подій використай такі методи:
а) запуск програми – кнопка Зелений прапорець;
б) зміна образів виконавця, метод – цикл Повторити К, де значення К залежить від кількості образів виконавця;
в) звучання мелодії, метод – цикл Повторити 5;
г) зміна нот – випадкова величина, що задає величину номера ноти в нотному стані середовища Скретч.
5. Із запропонованих команд склади алгоритм для реалізації завдання.

6. Запусти програму на виконання. Переконайся, що ти виконав завдання правильно.
7. Надіслати вчителю.

Немає коментарів:

Дописати коментар