6 клас урок 10

 Цифровий слід

1. Опрацювати презентацію


3. Виконай вправу 1. Вікторина, с 52.

Завдання. У середовищі складання та виконання алгоритмів Скретч створи проєкт «Вікторина», у якому Охоронець запитує про приватну чи публічну інформацію в мережі. За кожну правильну відповідь на екрані з’являється нова зірка.

Хід роботи:

1. Додай до проекту двох виконавців: Охоронця та Зірку.

2. Створи програму для виконавця Охоронця: виконавець ставить користувачеві запитання, на які потрібно записати відповідь це приватна чи публічна інформація. Якщо отримано правильну відповідь, то на екрані дублюється зображення зірки. Використай початок програми для виконавця Охоронця. Зверни увагу на пояснення до нових команд. Ця програми реалізує діалог.



3. Доповни програму командами, які продовжують вікторину так, щоб у ній містилось не менше ніж 4 запитання, відповіді на які будуть: публічна та приватна.

4. Створи програму для виконавця Зірка


Відеорозв'язок 


Домашнє завдання: с. 48-55, виконати вправу 10 с. 55 https://learningapps.org/view5677824


Комментариев нет:

Отправить комментарий