5 клас урок 24

  Добір кращої стратегії для створення алгоритму

1. Опрацювати в підручнику Відкриття 26, с. 122-124

2. Працюємо над проєктом с. 122. Клавіатурний тренажер

Завдання. Створіть комп'ютерну гру для допомоги навчанню швидкого друку на клавіатурі.
У проєкті перші п’ять літер англійського алфавіту будуть рухатися сценою з різною швидкістю. Якщо користувач натисне клавішу з однією з літер на клавіатурі, то вона зникне.
Планування проєкту.
1) У середовищі Скретч потрібно створити новий проєкт, додати декілька виконавців – указані літери англійського алфавіту.
2) Літери мають то з’являтися на сцені, то зникати, тому потрібно застосувати команди Показати та Сховати.
3) Щоб літери з’являлися в різний час, можна використати команду Чекати, вказавши різний час очікування для кожної з них.
4) Літери рухаються зліва направо з різною швидкістю. Тому в командах руху, що впливають на швидкість, потрібно вказати різні числа.
5) Літери можуть рухатися у зворотному напрямку, тому необхідно передбачити їх відбивання від межі сцени. При цьому літери не можуть повертатися. Це потрібно налаштувати у вікні середовища для кожного з виконавців.
Приклад скрипту для літери А


Комментариев нет:

Отправить комментарий