Типи алгоритмів
1. Опрацювати презентацію, записати визначення у зошит
2. Виконати вправу 1 с. 96 Кути
1. У
середовищі Скретч в графічному редакторі намалюй червону кнопку. Додай
до неї надпис 90 білого кольору.
2. Додай новий образ кнопки – намалюй його в редакторі Скретч за допомогою інструмента Коло.
3. Продублюй об’єкт Спрайт, внеси зміни в графічному редакторі в колір кнопки й напис.
2. Додай новий образ кнопки – намалюй його в редакторі Скретч за допомогою інструмента Коло.
3. Продублюй об’єкт Спрайт, внеси зміни в графічному редакторі в колір кнопки й напис.
Скрипт для кнопки 90
Домашнє завдання, читати с. 94-99. Повторити с. 62-93 підготуватися до контрольного тестування.
Комментариев нет:
Отправить комментарий